Sök i den här bloggen

måndag 10 januari 2011

Bilder av andra ger också bilden av dig.

En autentisk dialog från helgen:

Jag -Värst vad du börjat ladda upp festbilder på Facebook på sistone?

Vännen -Jo fast jag är ju knappt med på något foto själv.

Jag -Men "visa mig dina vänner så ska jag säga vem du är"...

Vännen -Jamen det här är till största delen personer som jag gärna vill synas med.

Jag -Men det är ju ingen utomstående som vet vad de här personerna har för prestigefyllda jobb till vardags när de ser ut som de ska ramla ihop bakom nästa hörn?

Vännen -Jo, det är ju sant förstås...


Har du tänkt på att även de bilder du delar med dig av, som inte föreställer dig själv, bidrar till intrycket av dig?



Image: graur codrin / FreeDigitalPhotos.net

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar